PPKI SJKCHN

Assalammualikum w.b.t, Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia....

Buat semua warga Pendidikan Khas dan semua warga pendidik yang sentiasa di rahmati.
Dengan wujudnya laman blog Program Pendidikan Khas Integrasi SJKC Hwa Nan ini adalah untuk berkongsi segala maklumat mengenai pendidikan khas dengan semua warga pendidik, warga Pembantu Pengurusan Murid..serta tidak terkecuali kepada ibu bapa dan penjaga murid-murid di luar sana.

Bersama-samalah kita menaikkan nama PPKI dengan lebih cemerlang di mata masyarakat...



.............................................................................

Kelas Pendidikan Khas SJKC Hwa Nan telah dibuka pada tahun 2001 oleh Encik You Chin Hua kerana terdapat dua orang murid yang berkeperluan khas di sekolah ini.

Pada awalnya kelas ini ditempatkan di bangunan pejabat sekolah dengan keluasan 1 bay.Namun demikian,pada tahun 2008 pihak pentadbir bermurah hati memberikan satu kelas untuk dijadikan Kelas Pendidikan Khas kerana bilangan murid yang semakin bertambah iaitu seramai 10 orang murid dan 2 orang guru.Pada 1 Jun 2008,seorang Pembantu Pengurusan Murid (PPM) telah ditempatkan di kelas ini bagi melancarkan lagi perjalanan program pendidikan khas.

...........................................................................

STRUKTUR ORGANISASI PPKI
SJKC HWA NAN


GURU BESAR :

PN. TAY SOCK KING
DG 44



 
PENOLONG KANAN 1 :


PN. CHIA PENG OOI
DG 41




                                        

        PENOLONG KANAN HAL EHWAL MURID:
                                       
        EN. LIM TOW NGE
        DGA 32








PENOLONG KANAN KOKURIKULUM:

PN. CHONG YOKE FONG
DG 41


PENYELARAS PPKI :

PN. NAZIRAH BT AB GHANI
DGA 32






GURU PPKI :

EN. YOU CHIN HUA
DGA 32
                                                                                                     



PEMBANTU PENGURUSAN MURID :

PN. ZAINI BT SIPON
N 17








JUMLAH GURU,PPM DAN MURID
PPKI SJKCHN





BIL
L
P

JUMLAH


GURU


1

1

2

PPM



1

1

MURID


4

5

9

KELAS




2

PK 1


3

2

5

PK 2


1

3

4



No comments:

Post a Comment